Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2007

H ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ


Μιας και τόσους μήνες ασχολούμαστε με την μετατροπή του άρθρου 16 από την Κυβέρνηση, αλλά και την κουβέντα που γίνεται για την ισοστάθμιση των πτυχίων των κολεγίων με αυτά των δημόσιων Πανεπιστημίων, ας παραθέσουμε κάποια στοιχεία τα οποία πιστεύω ότι είναι διαφωτιστικά...



Άσυλο

Συζητήθηκε η κατάργησή του έντονα και δόθηκε πολύ περισσότερη σημασία απ' όσο θα χρειαζόταν. Το ακαδημαϊκό άσυλο προστατεύει την ελεύθερη επιστημονική αναζήτηση και έρευνα καθώς και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, κυρίως σε εποχές που επιβάλλεται η ποινικοποίηση των απόψεων. Είναι εναπομένον στοιχείο διασφάλισης ατομικών ελευθεριών ακόμα και σε περιόδους δημοκρατίας , που η έννοια της Δημοκρατίας παρερμηνεύεται.Βέβαια το άσυλο σήμερα εξυπηρετεί υψηλά ιστάμενους του χώρου του πανεπιστημίου, που επωφελούνται από τις ζημιές που προκαλούνται από ομάδες περιθωριακών (ανεξαρτήτου πολιτικής θέσης) και ζητούν χρήματα από το κράτος , περισσότερα απ' τις πραγματικές ανάγκες. Επίσης το άσυλο δεν προσφέρει πραγματική προστασία στους φοιτητές, καθώς το βράδυ είναι επικίνδυνο να κυκλοφορήσει κανείς στους χώρους του. Βέβαια με την κατάργηση του ασύλου, καταργείται το δικαίωμα των φοιτητών να προχωρούν σε ελεύθερες κινητοποιήσεις, γεγονός αντι-δημοκρατικό. Με την προϋπόθεση ότι κέντρο του ενδιαφέροντος είναι ο απλός φοιτητής, το άσυλο θα μπορούσε να δεχτεί κάποιες τροποποιήσεις ως προς την πρακτική του υπόσταση και ΟΧΙ να πάψει να υπάρχει.



Ιδιωτικοποίηση

Σαν επιχείρημα η κυβέρνηση πρόβαλλε πως θα ευνοηθεί η έρευνα και θ' αναβαθμιστούν τα πανεπιστήμια, μάλιστα σύγκρινε τα δικά μας δημόσια , με τα ιδιωτικά της Αμερικής τονίζοντας την υπεροχή των δεύτερων. Αποσιώπησε όμως το ότι αρκετά απ' τα ιδιωτικά της Αμερικής είναι σε χειρότερη κατάσταση απ' τα δημόσια πανεπιστήμια της Ελλάδας, όπως και το ότι τα δημόσια των σκανδιναβικών -κυρίως-χωρών είναι καλύτερα απ' τα καλά ιδιωτικά της Αμερικής. Που καταλήγουμε; Στο ότι σημασία έχει να επενδυθούν χρήματα στην παιδεία -γιατί περί επενδύσεως πρόκειται- και να δημιουργηθούν οι προαπαιτούμενες δομές. Βέβαια η κυβέρνηση δεν δείχνει διατεθειμένη όχι μόνο ν' αυξήσει τις δαπάνες για την παιδεία, αλλά να τις κόψει τελείως! Aν αναζητήσετε τα 200 καλύτερα Πανεπιστήμια της Ευρώπης θα δείτε ότι ανάμεσά τους δεν βρίσκεται ούτε ένα ιδιωτικό. Επίσης είναι ουτοπικό να πιστεύει κανείς πως οι Έλληνες επιχειρηματίες στα χέρια των οποίων θα περάσουν τα πανεπιστήμια θα δουν μ' ευαισθησία και επιστημονικό ενδιαφέρον την παιδεία.


Μάλλον ελλοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί μια βιομηχανία πτυχίων, όπου η έρευνα θα είναι κατευθυνόμενη σύμφωνα με τα επιχειρηματικά συμφέροντα κι όσοι φοιτητές δεν συμμορφώνονται με την ''γραμμή'' του επιχειρηματία-διευθυντή πανεπιστημίου να βρίσκουν όλο εμπόδια τόσο στον χώρο του πανεπιστημίου, όσο και μελλοντικά...

Ένα άλλο θέμα έχει να κάνει με το οικονομικό. Προφανώς όταν ιδιωτικοποιηθούν με το κακό τα πανεπιστήμια, ο σπουδαστής που θα θέλει να σπουδάσει π.χ ιατρική θα χρειάζεται περισσότερους πόρους απ' ότι να σπουδάσει π.χ βιβλιοθηκονομία, δηλαδή η κάθε σχολή θα έχει διαφορετική τιμή στα δίδακτρα, ανάλογα με την ζήτηση, το κοινωνικό status που προσφέρει και την μελλοντική οικονομική επιφάνεια. Επομένως η κάθε σχολή θα μετατραπεί σε εμπόρευμα, προσβάσιμο ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα του καθενός. Αυτό δεν φαίνεται και τόσο αξιοκρατικό έτσι; Η ελεύθερη πρόσβαση φοιτητών με βάση την οικονομική επιφάνεια της οικογένειας του καθενός , δεν συνιστά πως οι φοιτητές θα έχουν υψηλότερο επίπεδο. Η κυβέρνηση υποστηρίζει πως "Ο ανταγωνισμός μεταξύ δημοσίων και ιδιωτικών θα αναβαθμίσει τα δημόσια''. Είναι κανείς σίγουρος πως τα ιδιωτικά θα γεννηθούν ''αναβαθμισμένα'';


Ακόμη, αν πάρουμε παράδειγμα απ' την ιδιωτικοποίηση της υγείας και την κατάντια του δημοσίου συστήματος υγείας, μπορούμε ν' αναλογιστούμε κάτι αντίστοιχο και στον χώρο της παιδείας. Και κάτι τελευταίο: Πόσοι έχουν εμπιστοσύνη από μας στις πρακτικές των Ελλήνων επιχειρηματιών που δεν διακρίνονται για τον αλτρουισμό τους και την συνέπεια προς το κοινωνικό σύνολο;


"Παντού υπάρχουν ιδιωτικά , γιατί όχι κι εδώ;''
Άγνοια ή υποκρισία;
Στην Γαλλία τα πανεπιστήμια είναι δημόσια, στην Γερμανία το ίδιο και μάλιστα υπάγονται στην τοπική αυτοδιοίκηση. Στην Αγγλία υπάρχουν ιδιωτικά μεν, αλλά υπό το καθεστώς της χρηματοδότησης του κάθε φοιτητή από το κράτος και μάλιστα τα ιδιωτικά δεν μπορούν να ζητήσουν περισσότερους πόρους απ' τους φοιτητές, πέρα όσων παίρνουν οι φοιτητές απ' το κράτος. Στις ΗΠΑ κάθε φοιτητής γίνεται δεκτός πέρα της οικονομικής του κατάστασης. Στο Ισραήλ λειτουργεί επιτροπή διαχείρισης προϋπολογισμού για την παιδεία, που απαρτίζεται κυρίως από πανεπιστημιακούς και λιγότερο από κυβερνητικά μέλη. Βέβαια παρατηρείται μια στροφή των ευρωπαϊκών κρατών στην χρηματοδότησή των σχολών από τους υποψηφίους. Είναι μάλλον σαφές προς τα που φυσάει ο άνεμος. Όμως σαν Ελλάδα δεν είμαστε τόσο ευρωπαίοι όσο διατυμπανίζουμε. Στην Ευρώπη , τα μέτρα που άρθηκαν κι απέτυχαν υπάρχει περίπτωση ν' αλλάξουν. Εδώ δεν έχουμε τέτοια ελπίδα , καθώς δεν μας το επιτρέπει το επίπεδο της υπευθυνότητας και της κοινωνικής ευαισθησίας των πολιτικών μας.
Τέλος, τα ιδιωτικά δεν θα ζήσουν το πρόβλημα της ανεργίας , εκτός κι αν προσλαμβάνουν τους αποφοίτους τους. Η ανεργία δεν είναι πρόβλημα έλλειψης ζήτησης αλλά προσφοράς.


Αντιρρήσεις & Προτάσεις

Όλα τείνουν να γίνουν βιομηχανία...
Το κράτος ιδιωτικοποιείται, η αγορά θεοποιείται, βιώνουμε την απολυτοποίηση της αγοράς.
Οι επιχειρήσεις ξεσαλώνουν, η ανισότητα στις ευκαιρίες μεγαλώνει. Νερό, δάση, ακτές κ.ο.κ. συνιστούν μια λαίλαπα ιδιωτικοποιήσεων που συμφέρει ΜΟΝΟ επιχειρηματίες. Σε αυτά περιορίζεται το κυβερνητικό έργο. Αν σε κάποιον αρέσει αυτή η κατάσταση ας διαλέξει την ιδιωτικοποίηση και της παιδείας, δηλαδή την διεύρυνση της νεοφιλελεύθερης πολιτικής.
Όποιος επιθυμεί ίσες ευκαιρίες για όλους και διαμόρφωση ελεύθερων και σκεπτόμενων πολιτών ας μην ασπαστεί την ιδιωτικοποίηση ΚΑΙ της παιδείας. Αλλά πριν αποφασίστε αναλογιστείτε τις συνέπειες κάθε απόφασης. Αυτό βεβαίως προϋποθέτει ελεύθερους και σκεπτόμενους πολίτες...

Η παιδεία θα μπορούσε να βελτιωθεί ΑΝ...


  1. Άλλαζε η διενέργεια εξετάσεων. Ανάθεση εργασίας στους φοιτητές, ώστε να μαθαίνουν να ερευνούν κι όχι να αναλώνονται σε κουραστικές περιόδους εξεταστικής με σύστημα ΠΡΟ-ΠΟ.



  1. Άλλαζε η ρύθμιση διορισμού καθηγητών.



  1. Συνέβαινε εκκαθάριση στις κομματικές παρατάξεις. Όχι υποκινούμενη επαναστατικότητακι εθελοτυφλία.



  1. Εργαστηριακός εξοπλισμός και κτιριακές υποδομές.



  1. Αποκέντρωση ΑΕΙ από τα αστικά κέντρα.



  1. Ύπαρξη δωρεάν σίτισης και στέγασης για όλους.



  1. Δίδονταν εξ' ολοκλήρου δωρεάν συγγράμματα.



  1. Δεν υπήρχαν ''αγαπημένοι'' των καθηγητών, αλλά αξιοκρατικές διαδικασίες για την θέση του βοηθού.

  2. Υπήρχε μια ανεξάρτητη πανεπιστημιακή αρχή.

  3. Οι σχολές απομονώνονταν απ' την πολιτική επιρροή και αφοσιώνονταν στο έργο τους.


Λύσεις υπάρχουν αλλά απουσιάζει το όραμα του αύριο. Όταν η κάθε κυβέρνηση έχει άλλες προτεραιότητες και όταν τα κόμματα της Αριστεράς χρησιμοποιούν πολλές φορές το φοιτητικό κίνημα για τους δικούς τους σκοπούς, δεν μπορούμε να παραπονιόμαστε, γιατί έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν. Μην κατηγορεί κανείς τους νέους για τους αγώνες τους. Μόνο αυτοί μπορούν και πρέπει να διεκδικήσουν...

9 σχόλια:

Με κάλυψες απόλυτα με τα όσα γράφεις..Λύσεις υπάρχουν αλλά σιγά μην τις προτείνουν οι πολιτικοί μας!

Γενικά θα με βρεις για μια ακόμα φορά σύμφωνο με τα όσα γράφεις φίλε samael και ιδίως στις 10 προτάσεις που κάνεις.Θα ήθελα να προσθέσω μερικά επιμέρους στοιχεία στα όσα είπες:1. "...με την κατάργηση του ασύλου , καταργείται το δικαίωμα των φοιτητών να προχωρούν σε ελεύθερες κινητοποιήσεις , γεγονός αντι-δημοκρατικό...". Θα συμφωνήσω. Ωστόσο εξίσου αντιδημοκρατικό (αν όχι περισσότερο) είναι το να μην επιτρέπεις στον κάθε φοιτητή να έχει πρόσβαση στους χώρους του πανεπιστημίου (ως γνωστόν η ελεύθερη πρόσβαση στην γνώση είναι συνταγματική επιταγή και καταστρατηγείται σε περιόδους καταλήψεων).2. Η έννοια του "ιδιωτικού" πανεπιστημίου μου φαίνεται εντελώς σχετική. Πώς ορίζει κανείς το ιδιωτικό; Πχ. τα πανεπιστήμια στην Αγγλία που πληρώνεις δίδακτρα 17.000 - 20.000 ευρώ είναι πιο πολύ δημόσια ή επί της ουσίας ιδιωτικά;3. Θα συμφωνήσω ότι πολλές φορές οι πολιτικοί υποστήριξαν ότι μέσω του ανοίγματος της (όποιας) αγοράς σε ιδιωτικούς φορείς θα καλυτερεύσουν, ως εκ θαύματος, και οι αντίστοιχες δημόσιες εταιρίες, κάτι που σε πολλές περιπτώσεις (πχ. υγεία) δε συνέβη. Ωστόσο στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς, νομίζω ότι είναι θεμιτό και δημοκρατικό να δραστηριοποιούνται και ιδιώτες, αρκεί να πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις. Τα μονοπώλια είναι κατάλοιπα αντιδημοκρατικών σοβιετικού τύπου καθεστώτων Τέλος, ας μην λησμονούμε ότι σε ορισμένους τομείς η είσοδος ιδιωτικών επιχειρήσεων έφερε τα πάνω κάτω προς όφελος του καταναλωτή (πχ. η κάθετη πτώση των τιμών σε τηλεπικοινωνίες - internet) σε συνδυασμό με την κατακόρυφη αύξηση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών.4. Θα συμφωνήσω ότι η παπαγαλία που καλλιεργείται (δυστυχώς και) στα πανεπιστήμια είναι ότι χειρότερο. Ο φοιτητής, κατασταλαγμένος άνθρωπος πλέον πρέπει να μάθει να σκέφτεται συνθετικά, δημιουργικά και κριτικά και όχι να έχει κατά νουν μόνο τη βαθμοθηρία...

Πάλι σύμφωνο με βρίσκεις... στο επίπεδο των πρακτικών λύσεων.Γιατί σε επίπεδο ουτοπικών προτάσεων..θα ξέφευγα!!! Για παράδειγμα θα ήταν νομίζω γόνιμο, να αναλογιστούμε , γιατί υπάρχουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια, τι σκοπό έχουν, και ποιος έχει διαμορφώσει αυτόν τον σκοπό, και γιατί. Θεωρώ πως χρειάζεται ένα μεγαλύτερο "ανακάτεμα" της σκέψης μας. Να αδειάσουμε το σπίτι και να το ξαναγεμίσουμε. Μη σου πω να το ξαναχτίσουμε κίολας... :)

Σε γενικές γραμμές με βρίσκεις σύμφωνο Samael.Κάποια σχολιάκια.Αν συζητάμε για περιορισμό του ασύλου νομίζω οτι τα κρούσματα αυτά αποτελούν πρόσχημα. Σε όποιον ξένο έχω μιλήσει για άσυλο το βρίσκει αδιανόητο και όμως εδώ λειτουργεί αρκετά ικανοποιητικά. Τα κρούσματα μάλλον είναι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν. Παρολα αυτά αν υπήρχε θέμα αναβάθμισης κάθε διάλογος για μετατροπή του θεσμού εν μέρει θα ήταν δεκτός.Οσον αφορά τα ιδιωτικά, μπορώ άνετα να φανταστώ ιδιωτική σχολή οικονομικών ή πληροφορικής αλλά πολύ δύσκολα νομικής ή ιατρικής. Οι πρώτες μάλιστα θα ήταν πολύ πιθανό να στείλουν εκτός ανταγωνισμού όποια αντίστοιχη δημόσια.Εδώ είναι λεπτό το ζήτημα. Ισως απο κοινού ιδιωτική και δημόσια εκμετάλλευση των ήδη υπαρχοντων ;Με προβληματίζει το θέμα των συγγραμάτων. Οπως γνωρίζουμε αποτελούν αφορμή να πλουτίζουν διάφοροι καθηγhτες με την έκδοση τους σε χιλιάδες αντίτυπα πληρωμένα απο το κράτος. Τα μισά βιβλία μου παρέμειναν αδιάβαστα είτε λόγω κακής ποιότητας είτε επειδή δε ζητήθηκαν ποτέ. Εδώ δεν υπάρχει σπατάλη πόρων ;Για την αποκομματοποίηση θα δυμφωνήσω απόλυτα. Δε γνωρίζω αν θα ήταν εφικτός κάποιος πιο δημοκρατικός τρόπος αξιολόγησης εκ μέρους των φοιτητών. Δυστυχώς όμως είναι συφυτο με τη δομή της ελ κοινωνίας.

Δεν καταλαβαίνω γιατί μιλάμε για κατάργηση του ασύλου.Ο νόμος πλαίσιο ορίζει σαφέστατα ότι πρόκειται μόνο για άρση του ασύλου κατόπιν εισαγγελικής παρέμβασης.Δηλαδή θα ισχύει ότι ίσχυε και εως τώρα. Όσον αφορά στην αναθεώρηση του άρθρου 16 για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, θεωρώ ότι για τα δεδομένα της Ελλάδας είναι κάτι πολύ επικίνδυνο για τη δημόσια παιδεία. Το πιθανότερο είναι ότι με την ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων το κράτος θα μειώσει ακόμα περισσότερο τις παροχές προς τα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα.Τέλος, το σημαντικότερο επιχείρημα της κυβέρνησης υπέρ της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων, ότι είναι κάτι δηλαδή που μας το επιβάλλει η ΕΕ, το θεωρώ τελείως ανύποστατο.Η Αγγλία δεν έχει δεχτεί το ευρώ, η Γαλλία δεν έχει αρχίσει ακόμα τη μεταρρύθμιση στην παιδεία γιατί ασχολείται με το ασφαλιστικό...Τίποτα δε μας επιβάλλουν, εμείς επιλέγουμε!

@awakened:Σσσσσσστττ....η Ελλάδα κοιμάται...@δ.τζ: 1-Έχεις απόλυτο δίκιο. Πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα επιλογής , αλλά βέβαια έτσι θα έχανε η κατάληψη τον χαρακτήρα της.2-Είναι ιδιωτικά αλλά υπό δημόσια εποπτεία. Εν ολίγοις δεν μπορούν ν'απαιτήσουν απ' τον φοιτητή παραπάνω χρήματα απ' όσα επιτρέπει το όριο του κράτους.3-Συμφωνώ για το άνοιγμα της αγοράς , αλλά πολύ φοβάμαι πως οι επιχειρηματίες θα είναι όπως και σε τόσες άλλες περιπτώσεις εραστές του κέρδους. Ναι η ιδιωτικοποίηση σε τομείς όπως η τηλεφωνία ωφέλησε τον καταναλωτή. Αλλά η παιδεία δεν μπορεί να θεωρηθεί προιόν που καταναλώνεται όπως όλα τ' άλλα. Είναι νευραλγικής σημασίας. Εξάλλου υπάρχουν τα ΙΕΚ , τα Εργαστήρια Επαγγελματικής κατάρτισης , τα κολλέγια κτλ.4-Πόσοι ακόμα και στο Πανεπιστήμιο κυνηγούν βαθμούς κι όχι την έρευνα;@πάντελο:Η ιδέα της αναδόμησης ακούγεται δελεαστική. Βέβαια αυτό δεν θα συνέφερε ορισμένους. Πόσοι μαθητές βρίσκουν ενδιαφέροντα τα μαθήματα της μέσης εκπαίδευσης; Πόσοι αναγκάζονται να νιώθουν την γνώση ως διαδικασία εξαναγκασμού , ενώ θα έπρεπε να συνοδευόταν από χαρά; Είναι πολλά τα ζητήματα.Η ομοιογενοποιημένη δωρεάν παιδεία εξυπηρετεί τον σκοπό της διαμόρφωσης εθνικής ταυτότητας. Με ότι αυτό συνεπάγεται...@negradia:Αναφορικά με το άσυλο σίγουρα τα κρούσματα είναι εξαίρεση ,αλλά για να καταλάβεις τι γίνεται , φέτος(κατά την διάρκεια των καταλήψεων) στο Πανεπιστήμιο Αθηνών έξω από κτίριο διδασκαλίας είχε αναρτηθεί κάτι σαν ανακοίνωση γραμμένη στα αγγλικά μάλιστα που ενθάρρυνε όποιον αλλοδαπό τον κυνηγά η αστυνομία να κρύβεται εκεί μέσα. Κάπου ξέφυγε το πράγμα. Η αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων Πανεπιστημίων θα ήταν το ιδανικό. Τα συγγράμματα των καθηγητών είναι μια απαράδεκτη και μονόπλευρη κατάσταση. Ας προτείνονται 3-4 στους σπουδαστές κι ας παίρνουν εκείνοι όποια θέλουν. Στοπ οι μίζες για καθηγητές από εκδοτικούς οίκους! Κι ας σταματήσει και το σύστημα της συγκεκριμένης ύλης λες και το ΑΕΙ είναι Λύκειο.Οι φοιτητικές νεολαίες λειτουργούν ως εκκολαπτήρια των αυριανών πα΄σαδων , οι οποίοι καπελώνουν αν χρειαστεί το ρεύμα του φοιτητικού κινήματος για να επιβάλλουν την γραμμή του κόμματος.@e.a:Ακριβώς. Θα μπορούσαν πολλοί άνετα να προσαρμόσουν και τους μισθούς σε ευρωπαικά ύψη. Για το άσυλο γίνεται περισσότερο φιλολογική συζήτητση , καθώς ακόμα εκκρεμεί το τι ακριβώς θα συμβαίνει...ίδωμεν.

ΧΑ ΧΑ καιρό είχαμε να το θίξουμε το θέμα. ΆσυλοΔιάβασε αυτό http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14867&m=B55&aa=1είναι το μόνο κείμενο που κάνει απλά και κατανοητά τα όσα ισχύουν σήμερα και αποδεικνύει ότι ο σημερινός νόμος είναι πλήρης. Ταυτόχρονα αποδεικνύεται οτι οι πολιτικοί μας για άλλη μια φορά δεν έχουν επίγνωση των όσων λένε.ΙδιωτικοποίησηΝομίζω πως το παράδειγμα με τα νοσοκομεία είναι αρκετό"Παντού υπάρχουν ιδιωτικά , γιατί όχι κι εδώ;'''Όταν ήμασταν μικροί και κάναμε σκανταλιές στο δημόσιο δημοτικο και καλυπταμε ο ένας τον άλλο ο δάσκαλος μας ελεγε: "επειδή ο διπλανός σου πέφτει να πνιγεί θα τον ακολουθήσεις και εσύ?"ΠροτάσειςΥπάρχουν άπειρες αλλές ποιος μας ακούει

Αγαπητέ samael δυστυχώς το κείμενό σου το διάβασα με βαριά καρδία. Ο ένας λόγος ήταν γιατί η δική μου η γλώσσα μάλλιασε εν καιρώ καταλήψεων και ο άλλος ότι κανείς δεν κατάφερε ουσιαστικά να κάνει κάτι. Το μόνο που θέλω να τονίσω είναι η εκκολαπτόμενη τρομοκρατία των πανεπιστημίων. Οι πιο κοντινές μου επαφές με Πανεπιστήμιο είναι με την Ιατρική Σχολή του ΑΠΘ, απ'όπου και έχω αποφοιτήσει (τώρα φοιτώ στο Μακεδονίας, όπου η κατάληψη είναι άγνωστη λέξη). Γνωρίζεις λοιπόν ότι πέρυσι, ενώ γινόντουσαν συνελεύσεις τη μια μέρα και αποφασιζόταν το άνοιγμα τη Σχολής, την επομένη και σε ανύποπτο χρόνο μαζευόντουσαν 100 άτομα και αποφάσιζαν να την κλείσουν (αγνοώντας τους υπόλοιπους 3000), παίρνοντας τα κλειδιά, καταστρέφοντας χώρους και δουλειά ετών ημετέρων των διδακτορικών? Σαφώς δεν είμαι υπέρ της πλήρους ιδιωτικοποίησης της Παιδείας σε μια χώρα που ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ την Παιδεία. Αλλά μην ξεχνάμε και τα ICBS, CITY, Deeree etc που λειτουργούν χρόνια στην Ελλάδα και είναι ιδιωτικά παρέχοντας ομότιμους τίτλους. Σαφώς δε γουστάρω το άρθρο 16. Οι καταληψίες έψησαν και έφαγαν 3 κουνέλια από τα περιαματόζωά μου... Κάποιος πρέπει να κόψει τον αέρα αυτών των μικρών τρομοκρατών. Και με τρόπο. Κλείνοντας να τονίσω ότι το πρόβλημα έχει βαθιές ρίζες. Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι ο αρχηγός των αναρχικών στην Ιατρική εδώ είναι ο υιός του καθηγητή Ανατομίας, που θεωρείται επιοικώς παλούκι και ο μικρός ταραξίας την πέρασε νύχτα.Συμπέρασμα: Κλείνω τα μάτια/αυτιά μου και ελπίζω η Αριστερά να σοβαρευτεί, να φύγει απ'τους δρόμους και να διεκδηκήσει στη Βουλή, χωρίς κουκούλες. Fairplay...

@alekos:Πάμε ν' αγιάσουμε αλλά δεν μας αφήνουν...Οι πολιτικοί μας είναι άτομα με το κατώτερο επίπεδο αυτογνωσίας.@mad:Φίλε mad θεωρώ βαρύ τον χαρακτηρισμό "τρομοκρατία" , αλλά θα συμφωνήσω ως προς την εκκολαπτόμενη εθελοτυφλία. Στο δικό μου τμήμα έχουν την κατάληψη ψωμοτύρι , θέλουν (οι αριστερές παρατάξεις) να κλείνει ακόμα και για να τιμήσουμε την μνήμη του Τσε (!) , κάποιοι βλέπεις θεωρούν το Πανεπιστήμιο κτήμα τους. Κι έτσι χάνεται και το νόημα της κατάληψης σαν συμβολική πράξη. Επιπλέον,είναι φασιστικό να μην αφήνεις τον άλλον που θέλει να κάνει μάθημα να μπει στην αίθουσα. Σίγουρα το πρόβλημα έχει βαθύτερες ρίζες. Κανείς υγιώς σκεπτόμενος δεν είναι υπέρ του νόμου-έκτρωμα.Πάντως δεν είναι κακό να διαδηλώνει κανείς στους δρόμους. Στον δρόμο έχουν κερδίσει όλοι τα δικαιώματά τους. Για μένα το πρόβλημα είναι πόσοι έχουν βλέψη να πάρουν παράσημο απ' το κόμμα τους. Αντιστοίχως η ΔΑΠ σε όλες τις σχολές συμφωνεί απολύτως σε όλα με την γραμμή του κόμματος. Δηλαδή δεν βρέθηκε ούτε ένας Δαπ-ίτης να διαφωνεί...μου κάνει εντύπωση."Οι καταληψίες έψησαν και έφαγαν 3 κουνέλια από τα περιαματόζωά μου..." Ήμαρτον!

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More